esmaspäev, 14. aprill 2008

Ideaalse naise kriteeriumid

Sotsiaalne eksperiment jätkub. Peale ponnistusi leida sõbrannadele mees, sain kirja ideaalse mehe kriteeriumid. Nüüd, kus on otsingutesse jäänud erinevatel asjaoludel väike paus, otsustas ka üks vallaline sõber lisada ideaalse naise kriteeriumid. Kui on teada kedagi, kes neile vastab, või kedagi, kes soovib ka eksperimendist osa võtta, vahendan ideid meeleldi. Endalgi läheb põnevaks ;)

Aga ideaalse naise kriteeriumid siis:

1. peab olema eelkõige naine... mitte tibi, feminist ega mõni muu äärmus.
2. unistab meeleldi ja teeb seda koos minuga, ning talle meeldib nende poole püüelda.
3. teab, et sport on elustiil, mitte kord kuus rulluiskudega 200m. Sporti on lahe koos teha ja see on väga-väga soovitatav (Tugitooli sport ei ole sport).
4. teab sõna ekstreemsport tähendust ja ideaalis on ta nõus minuga koos lennukist langevarjuga välja hüppama (siinkohal ei ole mõeldud lennuväljal seisvat lennukit). Loomulikult on ta nõus proovima uusi asju (kite, lumelaud, talvel -20'ga telkimine, jne).
5. armastab merd ja päikest.
6. on võimeline usaldama ennast, mind ja teab, et vahest tuleb jätta olukord juhuse hooleks.
7. ei põe oma keha pärast, isegi siis kui see ei ole ideaalkaalus aga see ei tähenda, et selle eest hoolitsema ei peaks.
8. on reisihull
9. ei ole õel ühegi inimese suhtes.
10. nutab siis kui on põhjust ja ei häbene seda (Krokodillipisarad siia alla ei kuulu).
11. vingub alla ühe 1 minuti päevas. Neid minuteid ei saa koguda... 1 minut on päevas maksimum.
12. ei ole koduperenaine ega pea hästi süüa oskama teha aga lilled, lemmikloomad võiks ellu jääda (mis ei tähenda, et ta nende eest üksi hoolitseks). Puhtusearmastus on oluline.
13. on nõus, et korter ei sobi lemmiklooma(de) pidamiseks.
14. tarbib mõõdukalt alkoholi ja kui vahest harva teeb suitsu, siis ok, kuid see ei tohi olla sõltuvus. Veinigurmaan ka olema ei pea aga teab, et Late Harvest ei kuulu joodavate veinide hulka.
15. suudab mugavustsoonist väljuda ja välkmõtetega kaasa minna või ka ise neid mõtteid genereerida.
16. on nõus elama minuga mõne aasta väljaspool Eestit.
17. armastab ennast, mind ja maailma.
18. suudab väljendada oma tundeid, mõtteid, muresid.
19. teab, et ma ei andesta petmist ja ta ei andesta seda ka mulle (Siia alla ei kuulu inimlik eksimus).
20. on muusikalembene ja üldse on tal mõningane huvi kultuuri vastu. Tantsida peab ka meeldima.
21. ja voodimängud (kuidas keegi nimetab)... :)

6 kommentaari:

Rika ütles ...

Kas vastu antakse ideaalmees?
Või kuidas need asjad on?

valgeseelik ütles ...

Wow! Need on ju täiesti normaalsed ootused ühele naisele... ma kartsin, et mis sealt küll tulema hakkab, aga mitte midagi üle mõistuse käivat... Või olen ma lihtsalt ise nii hea, nagu käikski kõik minu kohta? :):):)

Penny Lane ütles ...

Mõned punktid on täitsa toredad, kuigi mulle tundub, et ideaalse naise puhul on tegemist üsna igava persooniga.

sepp ütles ...

pt. 11, valgeseelik, pt. 11

pilvetups ütles ...

ajee, ma olen 95% ideaalne naine sellele vallalisele sõbrale.

pirtsu ütles ...

haha, mina vastaks nendest punktidest u 11-le :D
aga kumb meist vallaline on....