Sõbranna alustas uut traditsiooni kord kuus tüdrukutega väljas söömas käia, et kiire elutempo juures kedagigi aeg-ajalt näeks. Tuleb, kes saab ja mingeid kohustusi pole. Lihtne ja konkretne. Esimesel korral sattusime kuu tagasi Controventosse. Olin kohast palju varem kuulnud, kuid ei midagi erilist ja see oli ka kõik. Toidud olid kesised ja oleks oodanud midagi enamat, teenindus tavapärane, kuid millegi üle kurta ei oleks saanud. Kuna jõudsin teistest veidi hiljem, kui nad olid juba tellinud, siis sain oma toidu alles, kui nad juba omadega lõpetasid, aga see oli ilmselt rohkem minu viga. Ainult üks noormees paistis eriliselt silma ja jäi meelde: tuli ja küsis äärmiselt viisakalt, kuidas toit meeldib. Mõnele meist tundus söök liialt soolane, mille peale noormees kööki läks ja vabandades tagasi tuli, et nii peabki olema. Eks inimeste soolatajuvus on erinev, kuid meeldiva teeninduskogemusena jäi meelde noormees ikkagi. Lõpuks ometi oli kliendil tunne, et temast veidi hoolitakse. Selle noormehe võtaks meelsasti endalegi tööle (mental note: järgmine kord tuleb enda visiitkaart maha jätta küsimusega, ehk soovib tööle tulla).
Eelmisel neljapäeval sai käidud sushit söömas, nagu kokku leppisime. Otsustavaks valikuks langes Narva mnt Silk, ühe põhjusena ka hea parkimisvõimaluse pärast. Koht seevastu oli jahmatav. Võimalikult väiksesse ruumi püüti panna võimalikult palju inimesi, nii et ruumiga väga priisata polnud ja suurem seltskond sinna ei mahu.
Ka seekord suutsin teistest oluliselt hiljem kohale jõuda: nemad olid juba oma tellimused esitanud ning ka joogid kätte saanud, peagi toodi lauda ühisele vaagnale pandud sushid ning mulle menüü. Seejärel viimastele söögitarvikud, minule aga mitte. Iseenesest ei olnud ma veel jõudnud tellida, kuid tegu oli siiski ühe seltskonnaga ning üldjuhul makisid siiski seltskonnas omavahel jagatakse, nii et oleksin eeldanud teenindaja poolset küsimust, kas soovin ka söögitarvikuid kohe vms. Kui oma tellitud mahla sain, polnud võimalik teenindajalt küsida pulki - ta lihtsalt ei pööranud mulle tähelepanu. Kui veidi hiljem ise tarvikuid nõudma läksin, tõi need mulle teine teenindaja õnneks vabandades. Sushid lõpetanud, soovisid osad tellida midagi magusat. Menüüd olid küll samad, mis toodi, kuid neis sisalduv info erinev: ühe järgi oli justkui ühed magustoidud olemas ja teise järgi teised, pealegi oli valik liig kesine. Teenindaja väitel pidi mingi magustoiduga minema pool tundi ja teisega kuni 5 minutit, otsustasime kiirema kasuks. Kui esimesed olid need kätte saanud, soovisime ka meie sama tellida.
Esimesed olid juba lõpetanud, ent meie magustoit polnud endiselt saabunud, seevastu käratas teenindaja eemalt leti tagant meie laua poole: "Kas toon teile arve, vä?" Et magustoitu ei saa, aga arvet tahetakse tuua, kuigi kohta ei hakatud veel ammugi kinni panema? Selge vihje meist lahtisaamiseks ning käibe vähendamiseks. Kui lõpuks tellitud magustoit ka saabus, toodi dessertkahvlite asemel meile sedakorda pulgad, millega oli antud rooga võimatu süüa. Kuna teenindaja tähelepanu ei õnnestunud püüda, jätkasime nokkimist sõrmedega (õnneks oli tegu lihtsalt ja viisakalt sõrmedega tarbitava toiduga). Teenindajale tippi me ei jätnud ning ühelegi sõbrale-tuttavale kohta kindlasti ei soovita, ise sinna vaevalt kunagi tagasi lähme. Selline teeninduskogemus meenutab mustamäel Kannu pubi (kuna teenindaja ei soovinud jalgpalli vaadata, ei tohtinud seda teha ka kliendid) ja Pärnus City pubi (lühidalt ei jätku selleks sõnu).
Ootan põnevusega järgmist kuud, et saada uus ja huvitav kogemus.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar