neljapäev, 7. august 2008

Ideaalne mees vol 2

Et mu kallis vallaline sõbranna pole ikka veel endale sobivat kaaslast leidnud (loe: ma feilisin räigelt kosjamoori töös, mis kuidagi äkkisti soiku jäi), siis pani ta kirja oma ideaalmehe kriteeriumid. Varasema teema jätkuks siis...
1. Hoolib minust ja suudab mind aktsepteerida sellisena nagu ma olen.
2. Naudib teatrit ja kino ning muid kultuuriüritusi (nt. Kontserdid)
3. Tunneb huvi minu tegemiste vastu ja räägib ka enda tegemistest
4. Ei valeta
5. Ei suitseta
6. Ei ole vägivaldne minu suhtes/teiste inimeste ja loomade suhtes kah mitte
7. Oskab aeg-ajalt mind meeldivalt üllatada
8. Kuulab ja üritab mind mõista kui mul on mure
9. Kokkamine on nauding ja seda võiks koos teha
10. Saab aru hea toidu ja veini olulisusest
11. Nõustub ideega, et täiuslik õhtu oleks mereääres päikeseloojangut vaadates ning head veini nautides
12. On viisakas ja tähelepanelik
13. Riietub vastavalt olukorrale (st teatrisse ei lähe dresside ja tossudega)
14. Meeldib käia matkamas/reisimas kas siis Eestis või välismaal
15. Suudab aktsepteerida seda, et olen ööinimene ja enne 12 õhtul/öösel mul lihtsalt und ei tule
16. Hea huumorisoonega
17. Ei takista mul suhtlemast mu seniste sõpradega ning ei ürita ka valida kellega ma edaspidi tohin suhelda ja kellega mitte
18. Usaldab mind ja ei hakka iga pisema asja pärast tüli tekitama
19. On haritud (kas kõrgharidus või keskeri)
20. Ühised tegevused ja ühiselt koos veedetud aeg on tähtis ning oskab seda väärtustada
21. Kallistamine, paitamine, musitamine, käest kinni hoidmine on viisid oma tundeid näidata, selleks ei pea olema mingi eriline põhjus.

Ei tundugi ju üle mõistuse soovid, ega? Noh, printsid valgetel hobustel, kus te olete?

1 kommentaar:

Rika ütles ...

Mul on 1 selline kodus (1-2 erandiga). Ära ei anna.
Kuigi isegi ideaalsetel printsidel on omad mõrad. Seega peaks otsima ikkagi inimest, kelle halvad küljed on lihtsalt paremini talutavad :)