pühapäev, 11. oktoober 2009

Kui elu pakub väljakutseid...

Ma arvan, et elus ei saa päris lõplikult mitte kunagi mitte millekski valmis olla. Lisaks on elul sulle alati midagi varuks. Ja ilmselt tihtipeale just nendel hetkedel, kui seda kõige vähem ootaksid. Lihtsalt ei ole niimoodi võimalik, et teed oma plaanid ära ja kõik nii lähebki.

Suuri otsuseid on alati raske teha. Need muudavad paljut. Ja kui püüda teha võimalikult turvaline otsus, jääb alati kirpeldama küsimus, mis siis kui oleks teinud teisiti, millest kõigest ma ilma olen jäänud või võin jääda...

Turvaliselt riskida pole võimalik. Jänes šampust ei joo. Sa kas riskid või loobud ja elad igavat elu. Ei ole lihtsaid otsuseid ühelgi juhul. Ei ole turvalist teed.

Raske on otsustada, kui puudub täielik informatsioon. Raske on otsustada, kui ei saa kõigest rääkida. Aga täielikku infot ei saa kunagi olema.

Kui elu pakub väljakutseid, siis tuleb need kas vastu võtta või tagasi lükata. Ma seisan lävepakul ja veel ei tea. Otsustamiseks on jäänud loetud aeg. Mida sina teeksid?

2 kommentaari:

tulesäde ütles ...

Mina riskiks - you live only once! Ja pärast jooks shampust. Ja isegi siis, kui ei lähe nii nagu pidi. Ju siis pidigi teisiti minema :)

Võhma Ants ütles ...

Ka otsuse tegemata jätmine on otsus. Olgugi et mitte kõige efektiivsem alati, kuid teinekord võib osutuda õigeks :o)