teisipäev, 25. august 2009

Krediitkaartide aura

Ma tean, et mul on tehnika aura, spetsialiseermisega mobiiltelefonidele, et need korralikult mu käes töötada ei taha, aga tuleb välja, et mul vist on ka krediitkaartidele aura.

Alles sel kevadel tuli mu krediitkaardi kloonimine välja ning tänu sellele suur närvikulu ja asjaajamine. Õnneks sai lõppeks korda. Küll aga otsustasin, et Swedbankiga ma naljalt enam tegemist teha ei taha, sest ei tunne end seal turvaliselt ning otsustasin täielikult SEB kasuks. Juba aastaid olen kahte panka paralleelselt kasutanud, nüüd siis peamiselt lihtsalt ühte.

Et vältida juhust, kus keegi saaks krediitkaarti kopeerida ning mulle sellega kahju teha, tegin reisile minekuks valmistudes endale internetipangas virtuaalse krediitkaardi, et sellega hotelli broneerida. Tundus igati turvaline. Täna selgus, et minu hotellibroneering ripub juuksekrava otsas, sest miskipärast ei lähe minu kerdiitkaardi number Viini hotellis läbi. Olin neile sunnitud andma siiski oma teise krediitkaardi numbri, millega makse ehk õnnestuda võiks. Kui see ka ei tööta, olen ma omadega pehmelt öeldes plindris.

Kuidas ma tean, et ma sel juhul Austrias üldse pangakaardiga maksta saan ja maksed õnnestuvad? Suurt kogust sularaha pole ju tark kaasa võtta. Püüdsin vältida kaardi kopeerimise ohtu, ent ka see ebaõnnestus. Mis võimalused mul turvaliseks rahaga arveldamiseks veel on?

Hoidke pöidlaid, et makse siiski õnnestuks ja seekord keegi pahatahtlikult mu rahasid kuskil ei ründa.

Kommentaare ei ole: