neljapäev, 18. märts 2010

Ülekvalifitseeritud

Olen üle hulga aja aktiivses tööotsija rollis. Isegi päris põnev on, tuleb nentida. Olen hakanud huvi pärast vaatama tööpakkumisi ka valdkondadesse, mis pole päris mu põhitegevused, aga mis võiksid olla huvitavad ja millele mul mingigi kvalifikatsioon olemas oleks. Olen ka komistanud mõningate ülilahedate pakkumiste otsa, kus on töökirjeldus olematu või ametinimetus niivõrd geniaalne, et töö sisuga üldse kokku ei lähe või on äärmiselt keeruliseks tehtud. Mille jaoks - mine võta kinni.

Olen ära saatnud ka mõned CV-d. Siiamaani on mu CV olnud selline, nagu ma tegelikult töötanud olen. Ilustamata ja vähendamata. Nagu arvata oligi, sain juba esimese konkursi tagasiside, et ülekvalifitseeritud. Eks see paistab, kuidas teistel konkurssidel läheb. Kuhugi vestlusele tahaks vähemasti varsti ikka saada. Päris põnev oleks istuda seekord teisel pool lauda erinevalt tavapärasest.

Kommentaare ei ole: