neljapäev, 29. aprill 2010

Viimane päev Melbourneis

Hommikul ärkasime hilja. Esimest korda piilusin kella 9 ajal, ent ei suutnud end kuidagi veenda ärkama. Lõpuks sain silma lahti alles peale 10. Olime mõlemad E-ga saanud öösel magama üsna hilja, mina natuke enne 4 ja tema kuskil peale 5. Kodust saime linnapoole alles keskpäeval.

Otsustasime täna käia kohtades, kuhu me eile M-ga ei jõudnud. Ostsin Victoria Marketilt omale lõpuks püksirihma, millest olen viimasel paaril aastal aeg-ajalt puudust tundnud. Nautisime St Kildas ookeanilainete vaadet ja suuri palmipuid rannaserval kasvamas. Fitzroysse jõudsime alles siis, kui poekesed olid juba suletud ja neist vaid üksikud veel lahti ning väljas juba pime, kuid tänavad olid äärmiselt hubased ja poekesed nunnud - palju hipilikke poode ja baarikesi-restorane. Tundus sellise kandina, kus oleks ilmselt mõnus õhtut veeta.

Homme lahkume Melbourneist. Rendiauto peaksime võtma hommikul kesklinnast ja plaanime siis tagasi majja tulla oma asjade järele, et mitte suurte kottidega mööda linna rännata. E läheb lõuna paiku lennukile ja stardib Darwini poole, et seal H-ga kohtuda. Rohkem me teda tõenäoliselt oma Austraalia reisi ajal ei näegi. Sellest on kahju, lootsin temaga veidi kauem siin kontinendil koos viibida ja mõnusaid reisimälestusi jäädvustada.

Kui koju olime jõudnud, oli kell taas 10 paiku õhtul. M hakkas panema paika homset teekonda Sydney suunas vastavalt minu märkmetele. A majakaaslane Scott tuli siinkohal kohaliku Canberralasena appi ning soovitas kindlasti sõita mööda rannikut, et näha imelisi vaateid. Umbes samal ajal avastasime, et oleme ilmselt oma ID-kaardi lugeja Eestisse maha jätnud, sest ühestki kotist me seda leida ei suutnud. Kasutan võimalust E-oma tarbida, enne kui ta sellega tuhandeid kilomeetreid eemale lendab ja mul on võimalus jääda tühja pangakaardiga, millele raha kanda pole võimalik. Eks ikka peab ju midagi koju maha ka jääma, kuidas siis teisiti?